Być może zauważyłeś, że jeśli wpiszesz słowo wstępne do Google, a następnie literę "a", Google automatycznie zaproponuje zmiany słów kluczowych, w których trzecie słowo zaczyna się od litery "a":

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Oczywiście, przejrzenie całego alfabetu w ten sposób zajęłoby Ci godziny.

Ale Ubersuggest robi to w kilka sekund. I to właśnie sprawia, że jest to takie, dlatego jest to tak potężne narzędzie do badania słów kluczowych o długim ogonie.

Przejdź do Ubersuggest i wpisz słowo kluczowe seed:

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Dla słowa zalążkowego "edytor WordPress", Ubersuggest daje mi słowa kluczowe 728 long tail, wraz z ilością wyszukiwania i poziomem konkurencji:

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Możesz zamówić wyniki według objętości wyszukiwania, CPC lub konkurencji:

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Możesz także filtrować wyniki tak, aby zawierały określone słowo lub wykluczały określone słowo:

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

14. Użyj słów kluczowych LSI

Słowa kluczowe utajonego indeksowania semantycznego (LSI) to po prostu słowa kluczowe, które są semantycznie związane z głównym słowem kluczowym.

Słowa kluczowe LSI niekoniecznie są synonimami głównego słowa kluczowego, ale są to słowa, które często znajdują się w tym samym kontekście, co główne słowo kluczowe.

Oto kilka słów kluczowych dla słowa kluczowego 'ekspres do kawy':

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Dzięki algorytmowi Koliber (wprowadzonemu we wrześniu 2013 roku) Google nie koncentruje się już na pojedynczych słowach kluczowych.

Zamiast tego Google rozumie teraz kontekst i wzory słów. Rozumie również szerokość i głębokość całego tematu, o którym piszesz.

Jednym z czynników, które Google wykorzystuje obecnie do pozycjonowania stron internetowych, jest autorytet - jak dobrze omówiłeś konkretny temat, o którym piszesz.

Jak Google mierzy aktualne uprawnienia?

Utajone Indeksowanie Semantyczne:

Google wie, poprzez uczenie maszynowe i analizę wektorową, że niektóre słowa łączą się w przewidywalne wzorce, w zależności od tego, jaki jest temat. Te klastry słów składają się ze słów kluczowych LSI.

Więc jeśli chcesz, aby twój artykuł miał dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania, musisz użyć jak największej liczby słów kluczowych LSI powiązanych ze swoim głównym słowem kluczowym.

Oto kilka narzędzi online do znajdowania słów kluczowych LSI:

Wykres LSI

Narzędzie LSI Keywords Generator

Ultimate Keyword Hunter

Laboratorium Niszowe

Związek Semantyczny

15. Zamień Swoje Wpisy Na Blogu W Filmy Z YouTube

Czy wiesz, że YouTube to tak naprawdę wyszukiwarka?

W rzeczywistości jest to druga co do wielkości wyszukiwarka w sieci.

YouTube dostarcza ogromne ilości darmowego, ukierunkowanego ruchu blogerom, którzy są wystarczająco doświadczeni,aby wykorzystać tę rzekę ruchu.

A co najlepsze?

Ponieważ stosunkowo niewiele osób tworzy filmy (w porównaniu z pisaniem postów na blogu), konkurencja, aby uzyskać pozycję w rankingu na YouTube, jest znacznie mniejsza niż konkurencja, aby dostać się na stronę #1 Google.

Wszystko, co musisz zrobić, to zainwestować w Camtasia (Dla Windows) lub Screenflow (dla Mac) i przekształcić swoje posty na blogu w filmy z YouTube.

16. Użyj Obrazów

Wielokrotnie udowodniono, że włączenie obrazów w postach na blogu skutkuje większą liczbą akcji.

W badaniu ponad miliona artykułów, BuzzSumo odkrył, że artykuły z obrazem raz na słowa 75-100 otrzymały podwójną ilość akcji artykułów z mniejszą liczbą obrazów:

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Odkryli również, że posty Facebook zawierające obrazy otrzymują 2,3 razy więcej zaangażowania niż posty bez.

Ale uzyskanie dobrej jakości zdjęć za darmo może być bólem głowy!

Chyba że używasz osadzonych postów na Twitterze…

Wystarczy przejść do wyszukiwania zaawansowanego na Twitterze: https://twitter.com/search-advanced i wpisz słowo kluczowe fokus artykułu lub posta na blogu w polu "dokładna fraza" :

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Następnie po prostu przeglądaj wyniki, aż znajdziesz tweeta z chwytliwym obrazem:

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Aby osadzić go w swoim poście na blogu, po prostu kliknij strzałkę w dół w prawym górnym rogu tweeta, a następnie kliknij "Embed Tweet":

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Następnie po prostu skopiuj i wklej kod do pola "raw text" w edytorze WordPress:

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

Możesz dołączyć osadzony tweet dla każdego pod-tematu w swoim poście na blogu.

To, co lubię w tej technice, to to, że nie tylko dostajesz obraz do swojego posta na blogu, ale także masz okazję skontaktować się z innym blogerem.

Gdy twój post będzie aktywny, wyślij im tweet, informując ich, że wspomniałeś o nich w swoim artykule. Są szanse, że udostępnią swój post swoim obserwatorom na Twitterze.

17. Użyj Krótszych Adresów URL

SEO whizz Brian Dean przeanalizował ponad milion adresów URL i znalazł przytłaczające dowody na to, że krótsze adresy URL są lepsze w Google:

pozycjonowanie w wyszukiwarkach

A oto sam John Mueller z Google robi to samo:

...gdy mamy dwa adresy URL, które mają tę samą treść, i staramy się wybrać jeden do wyświetlenia w wynikach wyszukiwania, wybieramy krótki one...It nie oznacza to, że jest to czynnik rankingowy, ale oznacza to, że jeśli mamy dwa adresy URL i jeden jest naprawdę krótki i słodki, a drugi ma dołączony długi parametr i wiemy, że pokazują dokładnie tę samą treść, postaramy się wybrać krótszy.

George Mueller, Google

Zawsze zadziwia mnie widok doświadczonych blogerów z takimi adresami URL:

www.anydomain.com/25-surefire-tips-to-increase-time-on-page

"Czas na stronie" jest słowem kluczowym, a więc to wszystko, czego potrzebujesz w ślimaku:

www.anydomain.com/time-on-page

Drugi adres URL będzie miał wyższą pozycję w Google niż pierwszy.

Skracaj adresy URL - jest to łatwa do wdrożenia strategia pozycjonowania w wyszukiwarkach.

Wniosek

Podsumowując, oto 17 strategii pozycjonowania w wyszukiwarkach, które zwiększą twój ruch organiczny:

Optymalizacja dla wyszukiwania mobilnego

Optymalizacja pod kątem wyszukiwania głosowego

Optymalizacja dla "bogatych odpowiedzi"

Napisz dłuższą treść

Pisz posty na blogu z wysokim autorytetem

Przyspiesz czas ładowania witryny

Zmniejsz współczynnik odrzuceń

Popraw współczynnik klikalności (Ctr)

Popraw "czas przebywania"

Spraw, aby Twoja strona była łatwa do skanowania

Użyj polecanego obrazu

Link do stron z autorytetami

Target long tail keywords

Użyj słów kluczowych LSI

Zamień swoje wpisy na blogu w filmy z YouTube

Użyj obrazów

Użyj krótszych adresów URL

Nawet jeśli zaimplementujesz tylko 2 lub 3 z nich, zobaczysz wyniki, gdy Twoje strony zaczną wspinać się po SERPach.

Podobne Artykuły

Co to są słowa kluczowe LSI - 7 rzeczy, które musisz wiedzieć

Jak uzyskać wpis na blogu na pierwszej stronie Google w 2019

Czym jest Google RankBrain i czy zastąpi Backlinki?

Jak znaleźć niszę blogową w 2019-Przewodnik dla początkujących

Jak Znaleźć Seed Keywords W Swojej Niszy I Zwiększyć Lokalny Autorytet

SEO dla postów na blogu – wskazówki 21 Jak wejść na stronę #1 Google

Czym jest algorytm Google BERT i jak wpłynie na SEO?

Autor Ostatnie Posty

Rob Powell

Za Mną.

Rob Powell

Rob Powell dzieli się technikami budowania ruchu, które pracują dla niego. Dołącz do niego, gdy "łamie sejf" w ruchu w wyszukiwarkach dla blogerów - dowiedz się, co działa (a co nie).

Podziel się

Tweet

Pin

CategoriesSEO

Nawigacja po wpisie

Jak uzyskać wpis na blogu na pierwszej stronie Google w 2020

Jak działa E-Mail Marketing w 2020-ostateczny przewodnik

10 thoughts on " 17 najlepszych strategii pozycjonowania w wyszukiwarkach na rok 2020”

Victor

at 3: 43 am

Zawsze czekam na twój ostatni post. BTW, śledzę Cię na Twitterze. Nie można znaleźć formularza subskrypcji.

Anyway thanks for another great post Rob!

Rob Powell

at 5: 08 am

Hej Victor, dzięki bardzo-cieszę się, że uznałeś to za przydatne! Właśnie dodałem formularz opt-in u podnóża blogu 🙂 Wszystkiego najlepszego, Rob.

Kavita Mevada

at 10: 12 pm

Świetny Post. Dzięki za tak miłą informację

Rob Powell

at 9: 40 am

Dzięki Kavita, jesteś bardzo mile widziany, cieszę się, że to było przydatne, Rob.

Samm

at 3: 31 pm

Kolejny świetny napiwek Rob. Staram się wdrożyć niektóre ze strategii, które podzieliłeś powyżej. Wrócę po więcej wskazówek i trików od Ciebie.

Rob Powell

at 21: 57

Dzięki, Samm. Cieszę się, że się przydało, Rob.

su

at 9: 07 am

Witaj, Rob Powell.,

mogę jeszcze raz Zadać pytanie?

z "4. Napisz Dłuższą Treść”,

wiem, że długa strona z treścią jest dobra dla seo,

ale czy jest to również dobre dla stron produktów ?

dzięki.

Rob Powell

at 10: 55 am

Hi Su,

Dzięki za pytanie.

Tak, nawet w przypadku stron produktów najlepiej jest przejść na dłuższą zawartość. Może to być trudne dla strony produktu, zwłaszcza jeśli Opis produktu zajmuje tylko kilkaset słów. Możesz opisać produkt, a następnie umieścić serię nagłówków pod opisem produktu, w których mówisz o powiązanych kwestiach, np. :" Jak korzystać z produktu", "Pielęgnacja i konserwacja produktu", "Produkty powiązane" itp.

Zasada pisania dłuższych treści nie polega po prostu na tym, że Twoja strona ma więcej słów niż jakakolwiek inna strona w wynikach wyszukiwania: prawdziwym punktem jest to, że pisząc więcej słów, obejmujesz więcej podtematów, a więc zwiększasz aktualny autorytet swojej strony. To właśnie aktualny autorytet, a nie tylko liczba słów, na które zwraca uwagę algorytm Google.

Mam nadzieję, że to pomoże,

Rob.

Sarah McKenzie

at 11: 37 pm

WOW! Dokładny-zwięzły i pełen świetnych informacji-fantastyczny artykuł! Dzięki za udział i poświęcenie czasu. Ta informacja będzie dla mnie niezwykle ważna w moim własnym biznesie copywritingowym-wiele niesamowitych bryłek tutaj!

Rob Powell

at 9:12 am

Cześć Sarah, dzięki za opinie! Cieszę się, że się przydało – Rob.

Komentarze są zamknięte.

Cześć, mam na imię Rob i jestem pisarzem, twórcą kursów i uzależniony od SEO. Dołącz do mnie, jak złamać kod na ruchu organicznym dla solopreneurs.

Uzyskaj Moje Najnowsze Wskazówki Dotyczące Ruchu

Wystarczy dodać swój adres e-mail i gotowe!

E-mail:

Możesz zrezygnować z subskrypcji w każdej chwili. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.

Zapisz się, aby otrzymywać wiadomości i aktualizacje.

Dołącz

Kategorie

Marketing Afiliacyjny (1)

Analityka (3)

Blogowanie (45)

eCommerce (1)

E-Mail Marketing (5)

Lista Budynków (6)

Recenzje Produktu (4)

SEO (55)

Media Społecznościowe (5)

Statystyki (5)

Top Listy (3)

Video Marketing (1)

WordPress (6)

Pisanie (10)

Rob Powell Biz Blog

Al. Sandałowa 7

KEWARRA BEACH, QLD 4879

Australia

Warunki

Prywatność

Polityka Plików Cookie

rXZZPfEpwgH7X2hX